Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries
-10%
Preț: 47,68 lei
52,98 lei (-10%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Joi, 15 Apr. 2021
ISBN: 9738648165
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 352
Categoria: Afaceri
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”

- RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.

Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.106 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.