Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

DESCRIERE
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”
- RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.
Categorii
-Edituri /Promotii
-Cărţi noi
-- 22,00 lei25,00 lei (-12%)
- 7,12 lei7,49 lei (-4,94%)
- 7,12 lei7,49 lei (-4,94%)
Promoţii
-- 46,40 lei58,00 lei (-20%)
- 28,40 lei29,90 lei (-5,02%)
- 46,55 lei49,00 lei (-5%)
RECENZII