Edituri /Promotii
-Managementul brandului - Catalin Mihail Barbu

PRP: 45,46 lei (-30,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,37 lei
Diferență: 14,09 lei
Disponibilitate: în stoc
Livrare estimată: Vineri, 24 Oct. 2025
Autor: Catalin Mihail Barbu
ISBN: 9786061161379
Editura: Sitech
Anul publicării: 2017
Pagini: 197
Categoria: Beletristica
DESCRIERE
Brandurile reprezinta astazi un fenomen global, oferind companiilor posibilitatea de a crea si intretine relatiile cu consumatorii. Pe de alta parte, cosumatorii sunt atrasi ca un magnet de stralucirea brandurilor, intrucat acestea le permit sa se exprime si sa se afirme in plan social si individual.
In aceasta lucrare incercam sa raspundem impreuna cu cititori la cat mai multe din aceste intrebari fara a avea pretentia ca am abordat intreaga problematica implicata de managamentul brandului.
Lucrarea de fata se adreseaza unei game largi de beneficiari, studentilor care studiaza managementul brandului, cursantilor de la programele de masterat, cursuri postuniversitare si doctorat. De un real folos se poate dovedi lucrarea practicienilor din firmele care doresc sa construiasca branduri puternice.
In aceasta lucrare incercam sa raspundem impreuna cu cititori la cat mai multe din aceste intrebari fara a avea pretentia ca am abordat intreaga problematica implicata de managamentul brandului.
Lucrarea de fata se adreseaza unei game largi de beneficiari, studentilor care studiaza managementul brandului, cursantilor de la programele de masterat, cursuri postuniversitare si doctorat. De un real folos se poate dovedi lucrarea practicienilor din firmele care doresc sa construiasca branduri puternice.
Cărţi noi
-Promoţii
-- 19,99 leiPRP: 24,99 lei (-20,01%)
- 19,99 leiPRP: 24,99 lei (-20,01%)
- 19,99 leiPRP: 24,99 lei (-20,01%)












RECENZII