Editurile lui Florar
Contact: 0724.900.100 / 0736.361.210

Politica 2. 0 08. Politica marketingului politic - Sorin Tudor

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9789737332776
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 200
Categoria: Stiinte

DESCRIERE

Politica 2. 0 08. Politica marketingului politic - Sorin Tudor 
 
"Increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat (si nu pot avea incredere intr-altul), dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de lucra impreuna cu politicianul la fundamentarea acestei increderi.
"Ne place sau nu, campaniile electorale conteaza. iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa-si puna o intrebare simpla: poate sa-ti permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala?", se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi.
Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca va putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul, in orice stat democratic, este si el simplu: nu."
Sorin Oprescu

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.4731 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
Viziteaza site-ul LibrariaDelfin.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.