Edituri /Promotii
-Moda, comunicare si tehnologie - Valentina Marinescu, Dan Podaru

Preț: 40,18 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Valentina Marinescu, Dan Podaru
ISBN: 9786067494730
Editura: Tritonic
Anul publicării: 2020
Pagini: 212
Categoria: Stiinte Umaniste
DESCRIERE
In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale. Ne raportam toti la carti americane si studii de caz din lumea intreaga, pentru ca Romania abia scotea capul din intunericul propagandei.
Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc. Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze.
Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice.
Costin Buta, Managing Director, WOPA
Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc. Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze.
Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice.
Costin Buta, Managing Director, WOPA
Dincolo de moda, comunicarea si tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societatii moderne – fie ca ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc.
Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor.
Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte.
Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor.
Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte.
Tanase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice Bucuresti
Cărţi noi
-- 56,25 leiPRP: 75,00 lei (-25%)
- 41,25 leiPRP: 55,00 lei (-25%)
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei (-25%)
Promoţii
-- 56,25 leiPRP: 75,00 lei (-25%)
- 41,25 leiPRP: 55,00 lei (-25%)
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei (-25%)







RECENZII