Contact: 0736.36.12.10 / 021.795.75.25

Growth Hacker in Marketing. Audiobook - Ryan Holiday

Growth Hacker in Marketing. Audiobook - Ryan Holiday
-20%
Preț: 29,60 lei
37,00 lei (-20%)
Disponibilitate: în stoc
Expediere estimată: Miercuri, 14 Apr. 2021
ISBN: 9786069133187
Anul publicării: 2018
Pagini: 2 CD
Categoria: Stiinte
Activitatea Grup DZC S.R.L. se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

DESCRIERE

Growth Hacker in Marketing de Ryan Holiday este un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Sau… altfel spus, este o introducere in growth hacking, o noua forma de marketing dezvoltata de tineri inovatori, care, neavand la dispozitie bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a creste produse, au fost nevoiti sa gaseasca modalitati revolutionare de a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Daca lucrezi in marketing sau e-commerce, daca ai un magazin online sau un site, sau daca intentionezi sa te apuci de afaceri cu comert de orice tip, informatiile din acest audiobook iti vor fi de un real folos. 

Potrivit Cambridge Dictionary growth hacking-ul este „o activitate care incearca diferite metode pentru a face o companie sa creasca si sa aiba mai mult succes”. Acelasi dictionar defineste persoana care se ocupa cu growth hacking-ul, growth hacker-ul ca fiind „cineva care incearca diferite metode pentru a ajuta o companie (de regula, o noua companie) sa creasca si sa aiba mai mult succes”. 

Audiobookul este presarat cu exemple demne de urmat de growth hacking, care pot fi folosite cu succes ca model de orice marketer dornic sa isi duca jobul la urmatorul nivel. Pe scurt, Growth Hacker in Marketing este un audiobook cu povesti despre branduri de succes si modul in care o idee stralucita a facut diferenta in cazul lor intre un brand mediocru si unul foarte valoros. 

Growth Hacker in Marketing, marturiseste autorul, s-a nascut in urma unei munci asidue de cercetare care a durat doi ani, timp in care a studiat, cercetat si intervievat cei mai buni growth hackeri din lume. 

La cei doar 31 de ani ai sai, Ryan Holiday are o biografie impresionanta. La varsta de 19 ani a renuntat la colegiu pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”. A continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google si scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company. Agentia lui de creatie, Brass Check, a consiliat clienti importanti precum Google, TASER sau Complex, dar si multi autori de bestselleruri precum: Neil Strauss, Tony Robbins sau Tim Ferriss. Este autorul a sase carti, dintre care le amintim pe: „Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media”, „Obstacolul este calea: arta straveche de a transforma incercarile in reusite” sau „Inamicul este ego-ul”.

Growth Hacking-ul ar putea fi definit la modul cel mai simplu ca o metoda noua de marketing, care implica cheltuieli minime si profituri maxime. Exemplul relatat de Holiday in cartea de fata despre lansarea si evolutia produsului Hotmail, este cum nu se poate mai relevant in ceea ce priveste Growth Hackingul. Mai tarziu, campania de lansare a Gmail va putea fi incadrata in aceeasi categorie… 

Un neinitiat in acest domeniu, trebuie sa inteleaga ca Growth Hackingul este despre a sparge limitele marketingului si a trece la nivelul urmator, utilizand numeroasele instrumente noi pe care internetul ni le-a pus la dispozitie: e-mailul, bazele de date, retelele de socializare si bootstrapping-ul.

Mai mult decat atat, scopul growth hacking-ului este de a lua un brand (produs) de la zero si a-l face enorm, intr-o perioada foarte scurta de timp.

Asadar growth hacking-ul este un fel de marketing „facut cu bisturiul” care, in loc sa bombardeze publicul cu reclame sau sa invadeze prima pagina a ziarelor pentru a determina notorietatea, foloseste metode foarte precise si foarte masurabile de a ajunge la un anumit public.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.124 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.